måndag 27 maj 2013

DÄRFÖR

Ni vet när man hör sig själv säga saker till barn, fast man alltid tänkt: "Så där ska jag aldrig säga till mina barn". Ibland hör jag mig själv svara "Därför!", när Malcolm frågar "Varför?". Ska genast sluta. Hur pressad situationen än är :) Hur som helst så skulle jag bara vilja förklara lite om "varför" jag bloggar. Ni är en hel del besökare här inne nu och många av er känner jag väldigt väl och några av er känner jag säkert inte alls. Det började så klart med att vi ville att vår familj och våra vänner skulle kunna följa vårt äventyr. Men ganska snabbt kände jag att ville dela med mig till fler. Jag letade själv information på nätet om familjer som var i vår sits, för att få tips och höra deras tankar. Men jag hittade inte mycket som jag gillade. Så om jag kan hjälpa, tipsa, guida eller inspirera någon med hjälp av bloggen så blir jag jätteglad! Eftersom jag älskar att fotografera (återkommer om det i ett annat inlägg snart) så får jag ju dessutom användning för alla bilder jag tar också. Så till dig som inte känner oss: hoppas att du står ut med lite familjebilder då och då. Och till er, kära familj och vänner: hoppas att ni står ut med lite restaurang tips då och då :) För alla är precis lika hjärtligt välkomna. Därför!

I would just like to explain a little bit of why I'm blogging. I have quite a lot of visitors in here now, which is really great! Some of you I know really well and some of you I don't know at all. The initial purpose of the blog was of course that our family and friends should be able to follow our journey. Then I started searching for blog's with families in the same situation as us, but didn't find much that I really liked or that answered my questions. So if I can help, guide, enlighten or inspire someone else through my blogg I'm vey happy! Since I also love photographing (I will get back to that in another post soon) and do it all the time anyway, the pictures come in use as well. So to all of you guys that we don't know: I hope you cope with some family posts every now and then. And to all of our dear friends and family: I hope you cope with some restaurant tips every now and then. All of you are equally welcome. That's why!

Mina favoritkillar, Malcolm och hans kusiner //
My favorite boys, Malcolm and his cousins



2 kommentarer

  1. Alltså, denna bilden!! Jag kan inte sluta titta! Dom är så goa dessa 3!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet!! I love bilden! Och killarna :) <3

      Radera

© LIVING MALLORCA
Maira Gall