tisdag 11 november 2014

INTE SÅ MYCKET LAGOM HÄR INTE!

Nej, lagom existerar knappt här. Är det vackert så är det extremt vackert, är det pittoreskt så är det pittoreskt så det skriker om det, regnar det så regnar det så det blir översvämning. Som det gjort ikväll, det rinner floder nerför gatorna och åskan mullrar så att man nästan kissar på sig lite. Jag vet, för jag förlorade sten, sax och påse och fick gå ner till kontoret och låsa.. Annars har jag haft en hel del (extremt:) vackra vyer på mina morgonpromenader sista tiden. Det blir liksom lite extra dramatiska himlar så här på hösten. En del har jag visat på instagram (fiasanden) där jag är mer aktiv än här på bloggen för tillfället..

In Sweden we have word called "lagom", it means something like "just in-between". It's not good and not bad, not tough and not easy, not nice and not ugly, it's in-between. Lagom! Anyhow, this is a word that only exist in Swedish I think, it definitly does not exist here. If something is beautiful it is extremely beautiful, if some place is picturesque it's extremely picturesque, if it rains it will flood. Like it has done tonight, streams of water running down the streets and thunders so loud you almost wet your pants.. I know cause I lost the rock, paper, scissors and had to go down to the office to lock it up.. I have however had some (extremely:) lovely views on my morning walks lately. The sky becomes extra dramatic in the autumn, love it! Some of them I have posted in instagram (fiasanden) where I am more active than here right now.. 










Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© LIVING MALLORCA
Maira Gall