onsdag 15 oktober 2014

TRETTIOÅTTA!

Jag har inte varit en sån där som älskar att fylla år, och vi har aldrig firat överdrivet mycket. Fast de senaste åren har jag kommit på att jag nog gillar det! Kan det komma med åren? Är det inte bara rynkor och höjdskräck som gör det? Hursomhelst så hade jag en helt fantatstisk födelsedag i år. Jag blev (för att vara i min familj) överraskande mycket uppvaktad. Blev förts väckt av sång, lite senare skickad på spa i två timmar, åt lunch i solen med min man och fick en egenhändigt inslagen present (tror aldrig det har hänt innan, så bara det!), fick en hel hög med teckningar av Malcolm (som han skippade pingis spel för att göra, sista timmen i skolan) och på kvällen åt vi middag på Koh med goda vänner! Längtar redan till nästa år! Tack mina älsklingar, ni vet vad ni betyder för mig ♥ Och tack alla andra för samtal och häslningar!

I have never been one of those that loves having a birthday. We haven't really celebrated that much, but last couple of years I must admit that I actually like it! I  thought it was only only wrinkles and fear of heights that were signs of ageing. However, this year I had a great birthday. I was (for being in my family) actually celebrated surprisingly much. First I was woken up by singing, a bit later sent to a spa for two hours, had lunch in the sun with my man and got a gift that was wrapped by himself (don't think that ever happened), I had a whole pile of drawings made by Malcolm (that he did in school, instead of playing pingis) and in the evening we had dinner at Koh, with friends. Can't wait for next year! Thank you my darlings for making my day the best, you know how much you mean to me ♥ And thanks to the rest of my family and friends, for all the phonecalls and greetings!!

 
Hotel Melia, Illetas



Hola amigo!
Fika och teckningar ♥
Koh

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© LIVING MALLORCA
Maira Gall