söndag 12 oktober 2014

ADIOS Y BIENVENIDO!

Tänker inte ursäkta mig, jag vet att ni har förståelse för att livet kommer mellan mig och bloggen ibland. Några timmar efter att min mamma och hennes man åkte hem (snyft) så kom Fredriks föräldrar (jippi). Jag börjar släppa min ångest över att inte kunna spendera ALL tid med familj och vänner när de är här.. Vi jobbar det vi måste och sen umgås vi för hela slanten. Vi har haft fantastiska dagar med Fredriks föräldrar, denna gången också.

I'm not gonna make excuses, I know you are understanding when it comes to the pauses, caused by life, here at the blog. A few hours after my mum and her husband left (buhu) , Fredriks parents came (yay). I'm starting to let go of the guilty feelings from not spending ALL the time with loved ones that come to visit us and the island. We are working as much as we have to and the rest of the time, we spend with them. It works fine actually. We have had some fantastic days with Fredriks parents. As usual. 


Hänga gubbe på restaurang Koa // Hangman at restaurant Koa
Vi åt en god lunch på Camillas Bodega, så fint!! // We had a lovely lunch at Camillas Bodega, such a nice place
Middag på C'an Pedro i Genova // Dinner at C'an Pedro in Genova
En heldag på favorit stranden Cala Sa Nau // A full day at our favourite beach Cala Sa Nau
Malcolm fixar guacamolen på mysiga Patron Lunares // Malcolm mixes the guacamole at Patron Lunares

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© LIVING MALLORCA
Maira Gall