tisdag 4 februari 2014

VACKERT I VARDAGEN

Har gått förbi det här apoteket ett antal gånger nu (det ligger på Carrer de Colom i Palma) och varje gång konstaterar jag hur snyggt det är. Sånt här blir jag glad av. Jag vet, lite skadat.. Men jag tycker verkligen att det är viktigt att se det vackra i vardagen! Malcolm är van att jag stannar på udda ställen och fotograferar och han hittar snabbt nåt att göra i väntan.

I have passed this pharmacy a number of times now (it's in Carrer de Colom in Palma) and every single time it strikes me how nice it is. I know, I'm a bit wicked.. But i truly believe it's important to distinguish beauty in everyday life! Malcolm is used to me stopping in odd places to take pictures and he quickly finds something else to do while waiting.






2 kommentarer

  1. Denna gången var det inte lika lätt att se det vackra som du ser, ser ganska vardagligt ut tycker jag. Men hade jag varit på plats hade det säkert varit annorlunda. Puss från Kari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skrev ju att jag var lite skadad.. :) Älskar typsnittetm ärgen på fasaden tillsammans med de ramlösa fönsterna.. helt normalt.. :)) Puss puss

      Radera

© LIVING MALLORCA
Maira Gall