torsdag 15 augusti 2013

MYS I ALCUDIA

Igår var jag och Malcolm i Alcudia och hälsade på min kompis Emma och hennes familj, som semestrade där. Alcudia är ju känt för sina stränder och jag måste erkänna att där är fint, även om jag föredrar små stränder med mindre turister (för jag bor ju här vet ni, ha ha!). Hursomhelst så blev det en jätte härlig dag på stranden med glada och söta barn!

Yesterday me and Malcolm went to Alcudia to visit my friend Emma and her family, being on vacation.   Alcudia is well known for it's beaches and i have to admit it's nice, although i prefer the smaller beaches with not so much tourists (cause i live here you know, ha ha!). Anyhow, it was a great day at the beach with happy and cute kids!


Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© LIVING MALLORCA
Maira Gall