söndag 7 juli 2013

SOMMARLOV DE LUXE

Så som jag kommer ihåg att sommarloven var när jag var liten, så är Malcolms sommarlov nu. Från dag ett har det varit fint väder (lite varmare här) och vi har knappt varit inomhus mer än när vi sover. Därav lite bloggtorka.. Jag nyper mig i armen varje dag och kan knappt tro att vi bor i paradiset på jorden! Och att dessutom ha möjlighet att spendera så mycket tid med min lilla familj gör det ännu mer overkligt. LYCKA!

The way I remember my summer breaks, that's how Malcolm's summer break is now. Nice weather from day one (a bit warmer here..) and not being inside, other than when sleeping. This is why it's a bit quiet in here. I'm pinching my arm every day and have a hard time to realize that we actually live in a real paradise! And on top of that being able to spend this much time with my little family makes it even more unreal.. HAPPINESS!

Ny kompis på stranden i Portals //
New friend on the beach in Portals
Såg inte i solljuset hur bra den här bilden blev :) //
I couldn't see in the strong sun how good this one turned out :)
Midsommarfina // Midsummer
När man spenderar så mycket tid tillsammans blir det fel ibland.. //
Spending his much time together creates situations..
Blondie :)
Fika i stan // "Fika" in Palma
Skönt med skuggiga gränder // Lovely and shady alleys
Bubblor med spindelmannen var en hit! //
Bubbles with spiderman was so fun!
Jodå, vi är inne ibland //
Well we are inside every now and then
Kompisen Dehlia är galet våglig i vattnet //
Malcolms friend Dehlia is crazy brave in the water
Hon har inspirerat Malcolm i det tysta, plötsligt är han hur våglig som helst! //
She has inspired Malcolm  a lot and suddenly he is also crazy brave!
Mitt goa sällskap vid poolen :) //
My lovely company by the pool :)
Sötaste!! // Sweetest!!

2 kommentarer

  1. Så underbart mysigt ni har det. Ni är en så fin familj o jag längtar tills vi ses. Kram så länge. Schieran :-) m familj

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!! Jag längtar också tills ni kommer, ska bli sååååå mysigt!! kram

      Radera

© LIVING MALLORCA
Maira Gall