tisdag 14 januari 2014

LITE FÖRBÄTTRINGAR

Jag har förstått att det är svårt att lämna kommentarer här på bloggen.. Sorry för det! men jag tror att jag kanske fixat det nu. Så har du provat innan och inte kunnat får du gärna testa nu! Om det inte kommer några kommentarer på detta inlägget så antar jag det inte funkade :) Sen har jag lagt till en liten ruta här på bloggen med "Lables", i kolumnen till höger. Alla inlägg har en "label" med de relevanta ämnena för inlägget. Alltså kan du här trycka på till exempel "Restaurants" så filtreras alla inlägg med den labeln ut och visas i en lista. Smart va!?

I know it's been hard leaving comments on the blog.. Sorry for that! But i think i might have fixed it now! So if you have tried before and not been able, please try now. If i don't see any comments on this post i will assume it's still not working :) I have also added a little feature here on the blog, in the column to the right, called "Labels"? All the posts are tagged with the relevant labels for that post. So, if you for example press "Restaurants" then all the posts labeled with that will appear. How great is that?








9 kommentarer

  1. Svar
    1. Tack :) Det funkade! Men jag måste godkänna kommentaren innan det syns. Glömde skriva det.. Puss&kram

      Radera
  2. Svar
    1. Tack pappa! Det funkade, fast kommentaren måste godkännas av mig innan den syns. Glömde skriva det… Kram

      Radera
  3. Jag fattar inte varför det inte funkar

    SvaraRadera
  4. Lena E testar... Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det funkade!! :) Tack! Hoppas ni har det riktigt gott, det ser ut så!! :)

      Radera

© LIVING MALLORCA
Maira Gall