måndag 29 juli 2013

AQUALAND

När våra vänner var här passade vi på att hänga med dom till Aqualand i Arenal. Vattenland tillhör inte mina favorit ställen, men jag erbjöd mig att passa väskor. Alla de andra hade superkul. Ja, okej jag åkte några gånger på slutet och tyckte faktiskt att det var ganska kul :) Trots en del långa väntetider, urkass matutbud och att det mesta kostade extra när man väl var inne, var det värt ett besök. Tänk att en rutschkana och lite vatten kan göra gamla som unga glada :)

When our friends were here we joined them to Aqualand in Arenal. Waterparks are not one of my favourite places to be, so i offered to watch the bags. All the others had a blast! Well ok, i also went for a few rides in the end an actually thought it was a bit fun :) Despite sometimes long queues, lousy food and the fact that you had to pay extra for a lot of stuff once inside, it was worth a visit. Amazing what a slide and some water can do to peoples mood :)

Den här blev Malcolms första val.. Kön till denna var 45 minuter.. //
This was the first real ride of the day. After 45 minutes of queuing..
Men det var det värt :) // But it was worth it :))
Jätte värt det! // So worth it!
Jag var super imponerad över hur våglig han var! // I was super impressed of his courage!
Nästa gång blir det matsäck! // Next time we bring our own food!
Ett "papparace" avslutade dagen och denna bilden fick bli målfoto :) //
A "daddyrace" ended the day and this picture was the determining who won :)

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© LIVING MALLORCA
Maira Gall