söndag 2 februari 2014

DET BLEV VISST EN LITEN PAUS..

Ibland finns bara inspirationen inte där. Så har det varit för bloggen sista veckan. Men nu har jag och Malcolm precis varit på en liten hantverksmarknad inne i Palma, och genast kom inspirationen tillbaka! Jag älskar den här ön och allt den har att erbjuda! Kontraster är fortfarande det översta ordet på min topplista över ord som beskriver varför jag älskar den så mycket. Jag hade stora kameran med mig så det kommer lite bilder senare! Hoppas ni har en härlig söndag. Vi sitter ute och äter lunch, inte supervarmt och lite blåsigt men solen värmer gott!

Sometimes the inspiration is just not there. That's what happened this last week with the blog. This morning, me and Malcolm went to a small crafts market in Palma and just like that the inspiration is back! I love this island with all that it offers. Contrasts is still my number one word to describe it. I had my big camera with me so I'll give you some more pictures later. I hope you are having a gret Sunday! We are sitting outside having lunch, not super warm and a bit windy, but the sun is so nice and warm! 

                         
                         

2 kommentarer

  1. Hej Sofia
    Tittar inte så ofta på din sidan men jag måste säga att jag älskar din foto.
    Ps Blixtarna fungerar fortfarande.
    Kram Åsa Wullt

    SvaraRadera
  2. Tack Åsa!! Wow, funkar de fortfarande? Då var det ju ett riktigt bra köp vi gjorde :))
    Vi ses! Kram Sofia

    SvaraRadera

© LIVING MALLORCA
Maira Gall