torsdag 27 juni 2013

HIPP HIPP HURRA!

Som sagt så fyllde ju min pappas fina fru Kari, 50 år ung när de var här. Det firades med hemmagjord jordgubbstårta och sång på morgonen. Och på kvällen skålade vi i champagne hemma hos oss som följdes av en jättemysig middag på Il Paradiso på kvällen. Vi är så glada att vi fick nöjet att vara med din stora dag Kari! :)

Like i told you before my dads lovely wife, Kari happened to have her 50th birthday when they were here. We woke her up with a home made strawberry cake and singing, in the morning. And in the evening we first toasted in champagne at our place and then headed for Il Paradiso, for a lovely dinner. We are so happy we could share this big day with you Kari! :)

Uppe tidigt och fixar tårtan // Earlybirds fixing the cake
Fyller man 50 får man bjuda på en nyvaken-bild :) //
Turning 50 means you have to put up with at least one "I just woke up" picture :)

Tårta till frukost..! // Cake for breakfast..!
Vackra! // Beautiful!
Bästa terrassen på ön finns på Il Paradiso // The best terrace on the island is found at Il Paradiso

Kyparen sjöng jättefint :) // The waitor sang beautifully :)
HIPP HIPP HURRA!


1 kommentar

  1. Åh Fia va fint allt var, drömmer mig tillbaka! Tårta på sängen för första gången i livet, underbar dag på stranden och en oförglömlig kväll, på Il Paradiso! Det är jag som tackar och det gör jag av hela mitt 50-åriga hjärta.
    Pussochkram❤
    Kari

    SvaraRadera

© LIVING MALLORCA
Maira Gall