onsdag 11 februari 2015

LÄNGTAR EFTER SOMMAREN!

För ett tag sen gjorde jag ett inlägg om var jag hittar information om vad som händer på Mallorca. Här kommer ett litet tillägg, en ny sajt som är en full guide till Mallorca. På svenska! Snygg och lättnavigerad, så gå in och kolla på Mallorcaguide nu! Säsongen drar snart igång så det är hög tid att börja planera vårens och sommarens semester. Letar ni boende att hyra så har vi en del shysta objekt på hemsidan, Reiderstad Invest. Hittar ni inget som passar där är det bara att kontakta oss så hjälper vi er att hitta något. Är det nån mer än jag som längtar efter sommaren??

A while ago I did a post on where I find information on what happens in Mallorca, here's a little addition to that. It's a full guide of Mallorca, in Swedish! It's really nice and easy to navigate, so hurry in and have a look at Mallorcaguide now! The season is just around the corner so you better start planning your spring and summer holidays. If you are in need of renting something, check out our website for rentals, Reiderstad Invest. If you cant find what you are looking for, contact us and we can help you. Is anyone else longing for summer??









2 kommentarer

  1. Oh så fint, planerar Mallorca-resa till oktober. Var är den första strandbilden i detta inlägg tagen? Ser underbart ut! H. Katja

    SvaraRadera
  2. Hej, jag och min man bor just nu i Barcelona med vår lilla dotter på 5 månader men planerar att flytta till Palma. Hur är det att bo på en ö på vintern? Trivs din son i svenska skolan? Hur var det att starta upp ett företag i Spanien ? Och hur har processen att utvecklas gått ? Har det varit svårt med språk och satsar ni på utländska eller spanska kunder? Min man driver ett företag i Norge men är sugen på att vidareutveckla och starta i Palma istället. Mycket som gör att vi funderar på Palma är nog svenska skolan och att det är lite mindre än Barcelona. Vad har du för tips när det gäller barnvänliga områden att bo på? Vi funderar på att eventuellt köpa lägenhet i en barnvänlig community eller hus i ett barnvänligt bostadsområde. Skulle verkligen uppskatta om du har möjlighet att svara . Min mejl är service@gkconsulting.no . Med vänlig hälsning, Sabine

    SvaraRadera

© LIVING MALLORCA
Maira Gall