onsdag 8 maj 2013

FÖRVIRRAD. MEN DET VAR JU INGET NYTT.

Ja, jag vet att jag är förvirrad. Denna gången hade jag ändå lite tur.. Vi ska inte åka nånstans idag. Vi ska åka imorgon! När man går från full kalender till ingen kalender bara så där, så tappar man orienteringen i datum helt. Jag visste att vi skulle åka den 9 maj, men trodde att det var en onsdag.. Nåja, nu fick jag en bonusdag helt plötsligt. Det mesta av packningen gjordes ju igår så idag har jag haft tid att fixa lite på Malcolms rum. Det är inte klart, men en god bit på väg. Tog några snabba bilder.

Yes, i know i'm confused. Luckily this time there's no big damage. We are not going anywhere today. We are going tomorrow. This is what happens when you go from a full calendar with reminders for everything, to no calendar. I knew we were going the 9th of may, but i thought that was a wednesday. Oh well, i got an extra day. Most of the packing is done so today i have had some time to give Malcolm's room a bit of love . It's not ready, but we're getting there. Did a quick shoot.




1 kommentar

  1. Hejsan! har precis kollat igenom din blogg och är super imponerad av kärleken mellan er familj! och vilken underbar son du har!!
    Jag är en 19 årig tjej från Sverige som funderar starkt på att åka till mallorca nu till sommaren och jobba. Och efter att läst din blogg fick jag funderingarna om ni möjligtvis behöver en barnflicka till Malcolm? Du får super gärna höra av dig till mig för ytterliggare information!
    Kram Evelina Persson
    evelinaisabell@hotmail.com

    SvaraRadera

© LIVING MALLORCA
Maira Gall