fredag 8 augusti 2014

EN REJÄL DOS SVERIGE

Ni som följer mig på instagram har sett att vi är i Sverige. Det har redan gått en vecka men vi har en vecka kvar. Jag njuter av känslan att jag har god tid på mig att hinna allt jag tänkt! Vi får väl se om teorin håller.. :) Hade rejält med hemlängtan denna gången så det är verkligen superhärligt att vara här! 

For those of you following me on Instagram it's no news that we are in Sweden. We have already been here for a week but we have one more left. I'm enjoying the feeling that I have plenty of time to manage all that I have planned! But let's see if that will be the reality.. :) I really longed to go home this time, so I'm taking in every minute! 

En av anledningar att jag längtat hem så mycket, systersönerna! //
One of the reasons i was longing to go home, my nephews! 
Och en annan, Jane och Maximililan //
And another one, my friend Jane and her son Maximilian

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© LIVING MALLORCA
Maira Gall