lördag 27 februari 2016

HOLALA!


Ni är kvar! Jag också! Jag behövde bara en liten paus.. Jag var tvungen att lägga all fokus och energi på vårt företag och jag hade helt enkelt ingen ork över till bloggen. Men jag har saknat den. Min plats att vara kreativ och dela med mig av allt det fantastiska (och det mindre kul också för den delen :) som den här ön har att bjuda på. Och när jag ser på statistiken att ni fortfarande kommer hit, eller kontaktar mig på andra sätt blir jag extra taggad att köra igen. Det är ganska exakt ett år sen sista inlägget, och vet ni vad? På söndag kommer moffis! Han ska hänga med Malcolm på sportlovet, precis som förra året. Som vi längtar! Så jag tar väl vid där jag slutade sist helt enkelt, som om inget har hänt. Fast egentligen så har vi typ: sålt lägenheten, flyttat, köpt hus, påbörjat renovering, Malcolm har tappat alla sina framtänder och fått nya, expanderat företaget med ett kontor och tre anställda, skapat oss en riktig vardag, och lite sånt :) Men mer om det sen. Nu ska jag sluta babbla och bjuda på några bilder som får illustrera hur snäll vintern är mot oss i år.

I needed a break, but I'm back! I've missed the blogg but I needed this break to focus on our business. However there is still things and places to report about Mallorca and I hope you wanna join me! It's been almost exactly a year since my last post 
and on Sunday my dad is coming again, just like last year. We are so looking forward! I'll tell you more about what we have been up to the last year but first, these pictures from the beach in Palma Nova shows how kind winter is to us this year!






2 kommentarer

  1. Hej!
    Är tacksam för din blogg så det är synd att du haft tid med den!
    Hoppas att du fortsätter skriva något när du har tid för när man läser om hur det är på Mallorca så bara läännnggggtttttaaaaaarrrrrrr man dit. Vem vet vi kanske springer på varandra någon gång i paradiset. Hälsn Magnus från Österlen det andra paradiset på Jorden

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Magnus! Tack, va kul att du gillar min blogg. Och Mallorca! :) Det är verkligen ett litet paradis. Precis som Österlen! Säg hej om du ser mig nästa gång du är på Mallis!

      Radera

© LIVING MALLORCA
Maira Gall